quarta-feira, 3 de maio de 2017

Evaristo de Sela

Boieira
 
Gallego:
Saúde, meu irmán d’aló do flume,
que a veiga che dé froito, o monte estrume,
no acougo cobizoso d’iste ombreiro
bon sono ô son do vento falangueiro,
que mentres tí no toro d’un carballo
durmiñas preguiceiro e sen traballo
no meio a facenda rebuldeira
e allur o cuco come a sementeira
i-as terras pol-os baixos, nas montanas
amostra ôs pasaxeiros as entranas...
eu teño que deixar cant’era meu:
as leiras, muller, fillos, eido, outreu,
i-eu en terra allea acollemento
pregar que non me dona a do meu vento.
 

Portugués:
Benvido nos nosos herdos bon galego
abertos da labrega pol-o rego;
benvido as nosas veigas sementadas
e os montes qu’inda escoitan as toadas
das nenas cando apañan os carrizos;
benvido a nosa terra de feitizos
lonxana de mortífero vivir
o belo que che fai a ti fuxir.

[...]

Evaristo de Sela

(Evaristo González Fernández, conhecido como Evaristo de Sela, nasceu no dia 2 de Março de 1917. Morreu em 1994.)

Sem comentários:

Enviar um comentário