sexta-feira, 16 de novembro de 2018

Manuel García Barros 3

Eu vin unha ves a Curros
 
[...]
Por aquiles días de marzal do ano 1908 atopábame eu na cárcele do partido xudicial a que pertencía, incomunicado iban a facer tres días. Fixéranme direutor dun preódico semanal "agrícola e anticaciquil", si ben isto de "anticaciquil" creíao eu na miña inesperenza da vida e do mundo, polo demais, niste caso non pasaba dun "quitádevos vós que nos queremos poñer nós". Pro eu tomárao polo serio e zorregaba do lindo. O caso foi que no preódico aparecera unha alusión a un tal "beato José de Pontematea", home felis, cuios restos mortaes poderían ir a parar a un altar donde fosen venerados, pro de ningún xeito ó Panteón de homes ilustres". E resultou que o Xués que facía pouco chegara á vila chamábase José e viñera de Ponteareas. E metéraselle na moleira, si é que algunha tiña, que aquil "beato José" era il esautamente. E por desacato e non sei que máis metérame alí sen darse présa pra soltarme.
[...]

"Dos Meus Recordos", Manuel García Barros

(Manuel García Barros nasceu no dia 16 de Novembro de 1876. Morreu em 1972.)

Sem comentários:

Enviar um comentário